Monday 22 December 2014

Mother On Heater

ماں کے ساتھ انوکھا مزہ 1 منجانب: راجہ ہیلو دوستوں میری عمر 21 سال کی ہےاور میری پیاری ماں 43 سال کی ہے. گھر پر میری ماں اور میں رہتا ہوں. میری ماں ایک دم سیکسی ہے. ان کی بہت مد مست جوانی ہے. اس کے ہپ بہت اچھے لگتے ہیں. میں نے ایک بار جب وہ سوئی ہوئی تھی تو تب اس کے کمرے میں جا کر اسکی گاںڈ دیکھی اور بڑا اتیجیت ہوا تھا. مجھے ان کی گاںڈ چاٹنے کا بہت دل ہوتا تھا. لیکن موقع نہیں ملتا تھا اور بھی ہمت نہیں ہوتی تھی. لیکن ایک دن موقع بھی ملا مجھے. میری ماں بھی میرے کھڑے ہوئے لنڈ کو بار بار دیکھتی تھی. میں سونے کی ایکٹںگ کرتا تھا اور وہ میرے پاس سو کر میرے پیچھے سے میرے لںڈ کو پکڑ کر سهلاتي تھی اور میں آنکھیں بند کر کے بہت مزہ لیتا تھا. ماں اپنی چھاتی کو میرے ہاتھو سے دبواتي تھی اور ایک بار تو میرا لںڈ چوس بھی لیا تھا. میں بھی اداکاری کرتا تھا اور ماں کی گاںڈ کو مسلتا رہتا تھا. ایک بار میں نے باتھ کھولا تو دیکھا کی ماں آدھی ننگی بیٹھ کر کپڑے دھو رہی تھی اور اس کی گاںڈ کا چھید صاف دکھ رہا تھا. میں چپکے سے پیچھے بیٹھ گیا اور ماں کے گلے لگ گیا. میرا لںڈ کھڑا ہو گیا تھا پیچھے سے ماں کے بدن کو چھو رہا تھا اور ماں کو اچھا لگ رہا تھا. میں نے دھیرے سے اپنے ہاتھ ماں کے کولہوں پر رکھ دیا اور اسے مسلنے لگا. ماں تو اپنے کام میں مست تھی اور مزہ لے رہی تھی. کولہوں کو مسلتے مسلتے میری نظر ماں کے سکڑتے پھیلتے ہوئے گاںڈ کے چھید پر گئی میرے من میں آیا کی کیوں نہ اس کا ذائقہ بھی چکھا جائے دیکھنے سے تو ماں کی گاںڈ ویسے بھی کافی خوبصورت لگ رہی تھی. جیسے گلاب کا پھول ہو میں نے اپنی لپلپاتي ہوئی زبان کو اسکی گاںڈ کے چھید پر لگا دی اور آہستہ آہستہ اوپر ہی اوپر لپلپاتے ہوئے چاٹنے لگا. گاںڈ پر میری زبان کا ٹچ پا کر ماں کو مکمل طور پر ہل اٹھی. "اوہ یہ کیا کر رہا ہے اوہ بہت اچھا لگ رہا ہے، یہ سب کہاں سے سیکھا، تو تو بڑا آرٹسٹ ہے. اے رام دیکھو کس طرح میری چوت کو چاٹنے کے بعد میری گاںڈ کو چاٹ رہا ہے. تجھے میری گاںڈ اتنی اچھی لگ رہی ہے، کہ اس کو بھی چاٹ رہا ہے، اوہ بیٹا واقعی غضب کا مزا آ رہا ہے. چاٹ چاٹ لے اب پوری گاںڈ کو چاٹ لے اوہ اوہ. میں نے پوری لگن کے ساتھ گاںڈ کے چھید پر اپنی زبان کو لگا کر دونوں ہاتھو سے دونو كلهو کو پکڑ کر چھید کو پھیلایا اور اس نکیلی زبان کو اس میں ڈالنے کی کوشش کرنے لگا. ماں کو میرے اس کام میں بڑی مستی آ رہی تھی اور اس نے خود اپنے ہاتھو کو اپنے كلهو پر لے جا کر گاںڈ کے چھید کو پھیلا دياور مجھے زبان ڈالنے کے لئے حوصلہ افزائی کرنے لگی. ييييي ڈال دے زبان کو جیسے میری چوت میں ڈالا تھا ویسے ہی گاںڈ کے چھید میں بھی ڈال دے اور چود کے خوب چاٹ میری گاںڈ کو مر گئی ريييي، اوہ اتنا مزا تو کبھی نہیں آیا تھا. اوہ دیکھو کیسے گاںڈ چود رہا ہے،،،،،،،، سسسسسسسييي چاٹو اسے چاٹو اور زور سے چاٹو. میں پوری لگن سے گاںڈ چاٹ رہا تھا. میں نے دیکھا کی چوت کا گلابی چھید اپنے رس کو ٹپکا رہا ہے، تو میں نے اپنے ہوںٹھو کو پھر سے چوت کے گلابی چھید پر لگا دیا اور زور زور سے چوسنے لگا جیسے کی كوكوكولا پی رہا ہوں. سارے رس کو چوسنے کے بعد میں نے چوت کے سوراخ میں جیبھ کو ڈال کر اپنے ہوںٹھو کے درمیان میں چوت کے چھید کو قید کر لیا اور خوب زور زور سے چوسنا شروع کر دیا. ماں کے لئے اب برداشت کرنا شاید مشکل ہو رہا تھا. اس نے میرے سر کو اپنی چوت سے الگ کرتے ہوئے کہا پھر سے چوس کر ہی جھاڑ دے گا کیا؟ اب تو اصلی مزہ لوٹنے کا وقت آ گیا ہے. بیٹا بادشاہ اب چل میں تجھے جنت کی سیر کراتی ہوں. اب اپنی ماں کی چدائی کرنے کا مزہ لوٹ میرے بادشاہ چل مجھے نیچے اترنے دے سالے. میں نے ماں کی چوت پر سے منہ ہٹا لیا وہ جلدی سے نیچے اتر کر لیٹ گئی اور اپنے پیرو کو گھٹنو کے پاس سے موڑ کر اپنی دونوں جاںگھو کو پھیلا دیا اور اپنے دونو ہاتھو کو اپنی چوت کے پاس لے جا کر بولی "آ جا بادشاہ جلدی کر اب نہیں رہا جاتا. جلدی سے اپنے موسل کو میری اوكھلي میں ڈال کر کوٹ دے جلدی کر بیٹا ڈال دے اپنا لںڈ ماں کی پیاسی چوت میں، میں اس کے دونوں جاںگھو کے درمیان میں آ گیا پر مجھے کچھ سمجھ میں نہیں آ رہا تھا کہ کیا کرو. پھر بھی میں نے اپنے کھڑے لنڈ کو پکڑا اور ماں کے اوپر جھکتے ہوئے اس کی چوت سے اپنے لںڈ کو سٹا دیا. ماں نے لںڈ کو چوت سے سٹاتے ہی کہا "ہاں اب مار دھکا اور گھسا دے. اپنے سانپ جیسے لںڈ کو ماں کے بل میں. میں نے دھکا مار دیا پر یہ کیا لںڈ تو پھسل کر چوت کے باہر ہی رگڑ کھا رہا تھا. میں نے دوبارہ کوشش کی پھر وہی نتیجہ تین دھکے مارے پھر لںڈ پھسل کر باہر اس پر ماں نے کہا "رک جا میرے مورھ کھلاڑی، مجھے خیال رکھنا چاہئے تھا، تو تو پہلی بار چدائی کر رہا ہے، ابھی تجھے میں بتاتی ہوں، پھر اپنے دونوں ہاتھو کو چوت پر لے جا کر چوت کے دونوں پھاكو کو پھیلا دیا اور چوت کے اندر کا گلابی چھید نظر آنے لگا تھا. چوت ایک دم پانی سے بھیگی ہوئی لگ رہی تھی. چوت چھوڑی کرکے ماں بولی لے میں نے تیرے لئے اپنی چوت کو پھیلا دیا ہے، اب آرام سے اپنے لںڈ کو ٹھیک نشانے پر لگا کر چود لے جتنا چاہے اتنا چود. میں نے اپنے لںڈ کو ٹھیک چوت کے کھلے ہوئے منہ پر لگایا اور دھکا مارا لںڈ تھوڑا سا اندر تو گھسا پانی لگے ہونے کی وجہ لںڈ کا منہ اندر چلا گیا تھا. ماں نے کہا "شاباش ایسے ہی منہ چلا گیا اب مکمل گھسا دے مار دھکا کس کے اور چود ڈال میری چوت کو بہت کھجلی مچی ہوئی ہے. میں نے اپنی گاںڈ تک کا زور لگا کر دھکا مار دیا، پر میرا لںڈ میں طرف درد کی لہر اٹھی اور میں نے چیختے ہوئے جھٹ سے لںڈ کو باہر نکال لیا. ماں نے پوچھا کیا ہوا چلاتا کیوں ہے. اوہ ماں لںڈ میں بہت درد ہو رہا ہے. ماں اٹھ کر بیٹھ گئی اور میری طرف دیکھتے ہوئی بولی دیکھوں تو کہا درد ہے. میں نے لنڈ دکھاتے ہوئے کہا دیکھو نا جیسے ہی چوت میں گھسایا تھا، ویسے ہی درد کرنے لگا ماں کچھ دیر تک دیکھتی رہی پھر ہنسنے لگی اور بولی سالے اناڑی چدکڑ، چلا ہے ماں کو چودنے، ابھی تک تو تیرے لںڈ کی چمڑی طریقے سے اتری ہی نہیں ہے، تو درد نہیں ہوگا تو اور کیا ہوگا، چل کوئی بات نہیں مجھے اس بات کا خیال رکھنا چاہئے تھا، میری غلطی ہے میں نے سوچا تو نے خوب موٹھ ماری ہوگی تو چمڑی اپنے آپ اترنے لگی ہوگی مگر تیرے اس گلابی سپاڑے کی شکل دیکھ کر ہی مجھے سمجھ جانا چاہئے تھا، کہ تو نے تو ابھی تک طریقے سے موٹھ بھی نہیں ماری، چل نیچے لیٹ، لگتا ہے اب مجھے ہی کچھ کرنا پڑے گا. میں نے تو اب تک یہی سنا تھا کی لڑکے لڑکی کے اوپر چڑھ کر چودتا ہے. مگر جب ماں نے مجھے نیچے لےٹنے کے لئے کہا تو میں سوچ میں پڑ گیا اور ماں سے پوچھا نیچے کیوں لےٹنا ہے، ماں کیا اب چدائی نہیں ہوگی. مجھے لگ رہا تھا کہ ماں پھر سے میرا مٹھ مار دے گی. ماں نے ہنستے ہوئے کہا نہیں اناڑی چدائی تو ہوگی، جتنی تجھے چودنے کی آگ لگی ہے مجھے بھی چدوانے کی اتنی ہی آگ لگی ہے، چدائی تو ہوگی ہی، تجھے تو ابھی رات بھر میری چوت کا باجا بجانا ہے، میرے بادشاہ تو نیچے لیٹ اب الٹی طرف سے چدائی ہوگی. الٹی طرف سے چدائی ہوگی اس کا کیا مطلب ہے. ماں بولی کا مطلب تجھے لٹاكے میں خود ہی تیرے لںڈ سے چدواگي، یہ تو تو خود ہی تھوڑی دیر کے بعد دیکھ لینا مگر فی الحال تو نیچے لیٹ اور اپنا لںڈ کھڑا کر کے رکھ پھر دیکھ میں کیسے تجھے مزا دیتی ہوں. میں نیچے لیٹ تو گیا پر اب بھی میں سوچ رہا تھا، کہ ماں کیسے کرے گی ماں نے جب میرے چہرے پر ہچکچاہٹ کے بھاو دیکھے تو وہ میرے گال پر ایک محبت بھرا تماچا لگتے ہئے بولی سوچ کیا رہا ہے، تو اب خاموشی تماشا دیکھ پھر بتانا کی کیسا مزا آتا ہے، کہ کر ماں نے میرے کمر کے دونوں جانب اپنی دونو ٹاںگے کر دی اور اپنی چوت کو ٹھیک میرے لںڈ کے سامنے لا کر میرے لںڈ کو ایک ہاتھ سے پکڑا اور لںڈ کو سیدھا اپنی چوت کے گلابی منہ پر لگا دیا. لںڈ کو چوت کے گلابی منہ پر لگا کر وو میرے لںڈ کو اپنے ہاتھو سے آگے پیچھے کر کے اپنی چوت کی درار پر رگڑنے لگی. اسکی چوت سے نکلا ہوا پانی میرے لںڈ پر لگ رہا تھا اور مجھے بہت مزا آ رہا تھا، میری ساںسے اس اگلے لمحے کے انتظار میں رکی ہوئی تھی جب میرا لںڈ اسکی چوت میں گھستا. میں بہت دیر سے انتظار کر رہا تھا. تبھی ماں نے اپنی چوت کی پھاںک کو ایک ہاتھ سے پھیلایا اور میرے لںڈ کے منہ کو سیدھا چوت کے گلابی منہ پر لگا کر اوپر سے ہلکا سا زور لگایا. میرے لںڈ کا منہ اس کے چوت کی پھاكو کے درمیان میں سما گیا. پھر ماں نے میری گاںڈ پر اپنے ہاتھو کو جمایا اور اوپر سے ایک ہلکا سا دھکا دیا میرے لںڈ کا تھوڑا سا اور حصہ اس کی چوت میں سما گیا تھا. اس کے بعد ماں مستحکم ہو گئی اور اتنے ہی لںڈ کو اپنی چوت میں گھسا کر آگے پیچھے کرنے لگی. تھوری دیر تک ایسا کرنے کے بعد اس نے پھر سے ایک دھکا مارا. اس بار دھکا تھوڑا زیادہ ہی زور دار تھا اور میرے لںڈ کا تقریبا نصف سے زیادہ حصہ اس کی چوت میں سما گیا. میرے منہ سے ایک زوردار چیخ نکل گئی. کیونکہ میرے لںڈ کے منہ کی چمڑی ایک دم سے پیچھے الٹ گئی تھی. پر ماں نے اس پر کوئی توجہ نہیں دی اور اتنے ہی زور سے لںڈ کو آگے پیچھے کرتے ہوئے دھکا مارتے ہوئے بولی، بیٹا چدائی کوئی آسان کام نہیں ہے، لڑکی بھی جب پہلی بار چدتی ہے، تو اس کو بھی درد ہوتا ہے اور اس کا درد تو تیرے درد کے سامنے کچھ بھی نہیں ہے، جیسے اس کی چوت کی مہر ٹوٹتی ہے، ویسے ہی تیرے لںڈ کی بھی آج سیل ٹوٹی ہے. تھوڑی دیر تک آرام سے لیٹا رہ پھر دیکھ تجھے کیسا مزا آتا ہے. ماں اب اتنے لںڈ کو ہی چوت میں لے کر دھیرے دھیرے دھکے لگا رہی تھی. وہ اپنی گاںڈ کو اچھال اچھال کے دھکے پر دھکا مارے جا رہی تھی. تھوڑی دیر میں ہی میرا درد کم ہو گیا اور مجھے گيلےپن کا احساس ہونے لگا تھا، ماں کی چوت نے پانی چھوڑنا شروع کر دیا تھا اور اس کی چوت سے نکلتے پانی کی وجہ میرے لںڈ کا گھسنا اور نکلنا بھی آسان ہو گیا تھا، ماں اب اور زور زور سے اپنی گاںڈ اچھال اچھال کے دھکے لگا رہی تھی اور میرے ویرے کا زیادہ سے زیادہ حصہ اس کی چوت کے اندر گھستا جا رہا تھا. ماں نے اس بار ایک زوردار دھکا مارا اور میرے لںڈ کا زیادہ تر حصہ اپنی چوت میں چھپا لیا اور سسكتے ہوئے بولی ييي دےييا، کتنا تگڑا لںڈ ہے، جیسے کہ گرم لوہا ہو ایک دم سیدھا چوت کی ديوارو کو رگڑ مار رہا ہے، میرے جیسی چدی ہوئی عورت کی چوت میں جب یہ اتنا کسا ہوا ہے. تو جوان لڑکیوں کی چوت تو پھاڑ کے رکھ دے گا، مزہ آ گیا، لے سالے اور گھسا لںڈ اور گھسا "کہہ کر تیزی سے تین چار دھکے اور مار دئے. ماں نے تیزی سے لگائے گئے ان دھككو سے میرا پورا کا پورا لںڈ اسکی چوت کے اندر چلا گیا. ماں نے سسكتے ہوئے دھکے لگانا جاری رکھا اور اپنے ایک ہاتھ کو چوت کے منہ کے پاس لے جا کر دیکھنے لگی کی پورا لںڈ اندر گیا ہے کی نہیں. جب اس نے دیکھا کی پورا کا پورا لںڈ اسکی چوت میں گھس چکا ہے. تب اس نے اپنی گاںڈ کو اٹھاتے ہوئے ایک تیز دھکا مارا اور میرے ہاتھو کا چما لے کر بولی کیسا لگ رہا ہے. بیٹا اب تو درد نہیں ہو رہا ہے نا. نہیں ماں اب درد نہیں ہو رہا ہے، دیکھو نہ میرا پورا لںڈ تمہاری چوت کے اندر چلا گیا ہے. جی ہاں بیٹا اب درد نہیں ہوگا اب تو بس مذاق ہی مذاق ہے. میری چوت کے پانی کے گيلےپن سے تیری چمڑی الٹنے میں اب آسانی ہو رہی ہے. اس لئے تجھے اب درد نہیں ہو رہا ہوگا بلکہ مزا آ رہا ہو گا. کیوں بیٹا بول نا مزا آ رہا ہے یا نہیں، اپنی ماں کی چوت میں کو چودکر. اب تو تجھے پتہ چل رہا ہوگا کی چدائی کیا ہوتی ہے، بیٹا لے مزے چدائی کا اور بتا کہ تجھے کیسا لگ رہا ہے، ماں کی چوت میں لںڈ گھسانے میں. ماں سچ میں غضب کا مزا آ رہا ہے، اوہ ماں تمہاری چوت کتنی کسی ہوئی ہے. میرا لںڈ تو اسمے بڑی مشکل سے گھسا ہے، جبکہ میں نے سنا تھا کی شادی شدہ اورتو کی چوت ڈھیلی ہو جاتی ہے. ماں بولی "بیٹا یہ تیری ماں کی چوت ہے، یہ ڈھیلی ہونے والی چوت نہیں ہے، کہہ کر ماں نے لںڈ کو مکمل کھینچ کر باہر نکالا اور پھر اوپر سے گاںڈ کا زور لگا کے ایک زوردار دھکا مارا کہ پورا لںڈ ایک ہی بار میں گپپ سے اپنی چوت کے اندر چلا گیا. ماں اب تیز تیز دھکے لگا کے پورا کا پورا لںڈ اپنی چوت میں ایک بار میں گپپ گپپ سے لیتی رہی تھی. اس نے میرا حوصلہ بڑاتے ہوئے کہا ابے سالے نیچے کیا اورتو کی طرح پڑے رہ کر چدوا رہا ہے، اپنی گاںڈ اچھال اچھال کے تو بھی دھکا مار سالے چود اپنی ماں کو ایسے پڑے رہنے سے تھوڑے ہی مزہ آئے گا، دیکھ میری چوت کیسے تیرے سارے ویرے کو ایک ہی بار میں نگل رہی ہے، تیرا لںڈ میری چوت کی ديوارو کو كچلتا ہوا کیسے میری چوت کے لاسٹ تک ٹھوکر مار رہا ہے اور تو بھی نیچے سے دھکا مار میرے بادشاہ اور بتا کی کیسا لگ رہا ہے، ماں کی چدائی کرنے میں مزا آ رہا ہے یا نہیں. میں نے بھی نیچے سے گاںڈ اچھال کر دھکا مارنا شروع کر دیا اور ماں کے كلهو کو اپنی کھجوروں کے درمیان دبوچ کر بولا، ماں بہت مزا آ رہا ہے، سچ میں اتنا مزا تو زندگی میں کبھی نہیں آیا. اوہ تمہاری چوت میں میرا لںڈ ایکدم آہستہ آہستہ جا رہا ہے اور ایسا لگتا ہے جیسے کہ میں نے کسی گرم بھٹی میں اپنے لںڈ کو ڈال دیا ہے. اوہ سسسسسسسييييي کتنا گرم ہے تیری چوت ماں اور زور سے مرو دھکا اور لے لو اپنے بیٹے کا لںڈ اپنی چوت میں اوووه سالی مزہ آ گیا کہ کر میں نے اپنی ایک انگلی کو ماں کی گاںڈ کی درار پر لگا کر اس کو ہلکا سا اسکی گاںڈ میں ڈال دیا. ماں کا جوش میری اس حرکت پر دگنا ہو گیا اور وہ اپنی كلهو کو اور تیزی کے ساتھ اچھالنے لگی اور کہنے لگی گاںڈ میں انگلی رکھتا ہے. تیری ماں کو چود اور لے میرا چوت کا دھکا تیرے لںڈ پر دوںگی منہ کیا دیکھ رہا ہے، چوچی دبا سالے منہ میں لے کر چوس اور چدائی کا مزا لے. مجھے کتنے برسوں کے بعد ایسی چدائی کا لطف مل رہا ہے .. دوستوں آگے کی کہانی کے اگلے حصہ میں ... شکریہ ...

3 comments:

  1. kis kis larki aunty baji bhabhi nurse collage girl school girl darzan housewife ledy teacher ledy doctor apni phodi mia real mia lun lana chati hia to muj ko call or sms kar sakati hia only leady any girl only girls 03025237678

    ReplyDelete
  2. میرا نام باوا ہے. کوئی بھی لڑکی یا گانڈو لڑکا مجھسے دوستی کرنی ہو رابطہ کرو. 03105425081

    ReplyDelete