Monday 22 December 2014

میری چالو بیوی -


ایڈیٹر - عمران 'لگتا ہے نيلو کے فون کی بیٹری ڈاؤن ہوگئی اسی لئے مجھے بھی کال نہیں کر پائی.' روجي- ہاں سر، یہی لگتا ہے ... میں بھی کوشش کر رہی تھی پر نہیں لگ رہا ... کوئی کام ہو تو بتا دیجئے سر ، میں کر دیتی ہوں. مے- ارے نيلو والا کام تم نہیں کر سکوگی. وہ بغیر سوچے سمجھے بول گئی- کیوں نہیں کر پاوںگی سر ...؟ آپ بول کر تو دیکھئے؟ میں ہنسنے لگا ہا ہا ہا ... اب اس کا چہرہ دیکھنے کے قابل تھا، وہ سمجھ گئی کہ میں کس کام کے لئے کہہ رہا تھا، مگر اس میں کچھ گرر کے بھاو بھی تھے جو اس کو جھکنے نہیں دے رہے تھے اس لئے اس نے اب بھی حامی بھري- ارے، آپ ہنس کیوں رہے ہیں ... میں نيلو سے کمزور نہیں ہوں ... آفس کا کوئی بھی کام کر سکتی ہوں. میں اسکی باتوں کا متوي سمجھتے ہوئے ہی اس سے کھیلنے کی سوچنے لگا، روزی کے معصوم چہرے کو دیکھتے ہوئے میں سوچ رہا تھا کہ اس کو بہت پیار سے ٹےكل کروں گا. اس وقت وہ بہت معصوم لگ رہی تھی، میں نے روزی کے ساتھ آفس کے کافی کاموں کے بارے میں بات چیت کی، نيلو نے اس کو تمام کام بہت اچھی طرح سمجھا دیئے تھے اور سب سے بڑی بات وہ آسانی سے سب سمجھ گئی تھی، اس نے تمام کام اچھی طرح ریٹویٹ تھے. مجھے بہت خوشی ہوئی کہ چلو مجھے ایک اور اہلکار اپنے کام کرنے کے لئے مل گیا تھا. اب میری آفس کی فکر کچھ اور کم ہو جانے والی تھی، نيلو اور روزی مل کر میرے سارے کام آسانی سے کر سکتی تھیں. نيلو نے تو پوری زندگی شادی نہ کرنے کی قسم کھائی تھی، اس نے کئی بار مجھ سے کہا تھا کہ وہ ایسے ہی کام کرتی رہے گی، میری بیوی کی طرح ہی رہے گی اور آفس میں کام کرتی رہے گی. اب روزی بھی اسی طرح کام سنبھالنے کو راضی تھی، اگرچہ اس کی شادی ہو گئی تھی پر وہ طویل عرصے تک کام کر سکتی تھی، میں نے اس پر بھروسہ کر سکتا تھا. اب اگر وہ نيلو کی طرح ہی میرے مستی میں بھی ساتھ دینے لگے تو مجا آ جائے، آفس کے کام کرتے ہوئے میں نے روزی سے تھوڑی بہت چھیڑ چھاڑ بھی کرنے لگا جس کا وہ برا نہیں مان رہی تھی. ایک بار مجھے کچھ بتانے کے لئے جب وہ میرے برابر میں کھڑی تھی، میں نے نيلو کی طرح ہی اس کے گول مٹول چوتڑوں پر ہاتھ رکھ دیا. یہ کہانی آپ انترواسنا ڈاٹ کام پر پڑھ رہے ہیں! اس نے ترچھی نظروں سے مجھے دیکھا اور بولی سر آپ کے ہاتھ پھر سے غلط پراپرٹی پر جا رہے ہیں. میں نے مسکراتے ہوئے اس کے چوتڑوں کے گرد اپنی ہتھیلی کو گھمایا اور بولا دوسرے کی پراپرٹی کیسے؟ میرے آفس میں جو بھی ہے، وہ تو میری پراپرٹی ہوئی، نيلو نے تو کبھی ایسا نہیں کہا ... میری کےہونٹوں پر ایک مسکراہٹ تھی پر وہ تھوڑا سا مختلف ہٹ کر کھڑی ہو گئی. میرا ہاتھ اسکے چوتڑوں سے ہٹ گیا پر اس دوران میں نے محسوس کیا تھا کہ اس نے كچچھي نہیں پہنی ہے. پتلی سی ساڑی اور پیٹیکوٹ جو اس نے اتنے مضبوطی باندھے تھے کہ چوتڑوں پر مکمل طور پر کسی تھی. شاید چوتڑوں کا ابھار نظر آنے کے لیے مجھے ایسا ہی لگا کہ جیسے ننگے چوتڑوں پر ہاتھ پر توبہ کر لی ہو مگر میرے ہاتھ کو کہیں كچچھي کا احساس نہیں ہوا. مطلب ساڑی کے نیچے وہ ننگی چوت لئے گھوم رہی ہے. اگر گزشتہ دن میں نے اس کی كچچھي نہیں دیکھی ہوتی تو زیادہ شک نہیں ہوتا، عام ہی لگتا کیونکہ سلونی بھی كچچھي کون سا پہنتی ہے اور ہو سکتا ہے وہ بھی اس وقت اپنے اسکول میں ایسے ہی ترقی کے آفس میں اپنے چوتڑ اس سے سهلوا رہی ہو! سلونی کی یاد آتے ہی مجھے روزی سے سیکس کی باتیں کرنے کا ایک بہت اچھا ايڈيا آ گیا- کیا ہوا؟ ارے یار، ایسے کیسے کام کر سکوگی اتنی دور سے؟ روجي- ساری سر ... ایسی بات نہیں ہے ... پر آپ کے ہاتھ رکھتے ہی پتہ نہیں کیوں سنسنی سی ہو جاتی ہے ... وہ کیا ہے کہ میں بہت مختلف رہی ہوں ... اور ایسا میں نے کبھی نہیں کیا. مے- ارے تو میں ایسا کیا کر رہا ہوں؟ میں تو صرف کام ہی دیکھ رہا ہوں اور یہ تو میری عادت ہی ہے ... اچھا ایک بات بتاو، آج كچچھي نہیں پہنی نہ تم نے؟ روزی بری طرح شرما گئی اور اپنی گردن نیچے جھكايے ہوئے ہی بولی- کیا سر ... آپ بھی نا ... بہت گندے ہیں. مے- ارے نہیں بھئی ... یقین مانو، میری کوئی گندی منسا نہیں ہے. میں جو بھی کرتا ہوں وہ کبھی تجھ کوئی نقصان نہیں پهچاےگا. اور یقین ماننا میں وہی سب کروں گا جس میں تمہاری مرضی ہو گی اور تم کو اچھا لگے گا، اس کے علاوہ کچھ بھی نہیں کروں گا. میں نے قسم کھانے والے انداز میں کہا. روزی مجھے دیکھ زور سے ہنسی اور اچانک اس نے میری پیشانی پر چوم لیا ... وو پھر سے وہیں میرے پاس آکر کھڑی ہو گئی، بولی- آپ سچ بہت اچھے ہیں. مے- ایک بار صحیح سے فیصلہ کر لو کہ اچھا ہوں یا گندا ہوں ... ہا ہا ... وہ بھی ہنسنے لگی ... میں نے ہنستے ہوئے ہی اس کی کمر میں ہاتھ ڈال کر اس کو اپنے پاس کیا اور اس کے چہرے کو جھکا اس کی پیشانی کا ایک چمبن لے لیا ... اس نے کوئی مخالفت نہیں کی پر بولی اب یہ کیا ہے؟ مے- جو تم نے کیا ... میں نے کچھ اپنے پاس نہیں رکھتا، بلکہ سود سمیت واپس کر دیتا ہوں ... سمجھی؟ تم نے مجھے کس کیا تو میں نے بھی ... جیسے کل کہ بات یاد ہے نا ... جب میں نے تم کو شوشو کرتے دیکھا تھا تو تمہارے سامنے خود بھی دکھایا تھا نہ؟ اب اس کے چہرے پر ایک قاتل سی مسکراہٹ آ گئی تھی ... وہ کل کی طرح ہی کھلنے لگی تھی ... کبھی لگتا تھا کہ اسکو پٹانے میں وقت لگے گا اور کبھی یہ لگتا تھا کہ وہ تیار ہے ... صرف ساڑی اٹھاو اور ڈال دو لنڈ. پر میں نے کوشش جاری رکھی ... اس کی ایک جھجھک میری بیوی سلونی سے بھی ہو سکتی ہے ... تو اس کو سلونی کے بارے میں بتانے کے لئے میں نے خود سلونی کو فون کرنے کی سوچی. میں نے فون اٹھایا ہی تھا کہ نلنی بھابھی کا فون پھر آ گیا تھا. اب وو پھر سے کیا بتانے یا دکھانے جا رہی تھی؟

No comments:

Post a Comment